クールタイムの導入には賛成できません。
善良なプレイヤーが、悪質なもののために行動を制限されることは悪に屈することと同じです。
哀れなGriefing は、稚拙な行動で注目されることを喜び、影響力を持つことに優越感を感じます。
クールタイムの導入は、彼らに喜びを与えるでしょう。
彼らを苦しめるには、影響力をなくすことが一番です。
そのために他の方々が提案するGriefingの被害による「復旧」や「分解」ができることは重要です。
またGriefing の粛清のしやすさも重要です。
私たちがゲーム内で哀れなGriefingの行動を制限しようとしても、それを逆手に取られるだけです。
事態に対処する方が建設的でしょう。
1.クールタイムの導入としては、行動を制限するよりも、時間がかかるようにする提案をします。
殺人被害者と殺人者は、死ぬまでの時間を長く(事態の究明のため)。
連続して羊を殺す時間は今よりも時間がかかるようになど。
2.テストに協力します
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I don’t agree with the introduction of cool time.
If a good player is restricted from acting for something malicious, it is the same as succumbing to evil.
Pitiful Griefing is delighted to be noted for his nasty behavior and feels superior to having influence.
The introduction of cool time will give them joy.
The best way to harass them is to eliminate their influence.
Therefore, it is important to be able to “restore” and “disassemble” due to the damage of Griefing proposed by other people.
The ease of cleaning Griefing is also important.
If we try to limit the poor Griefing action in the game, we can only take it back.
It would be more constructive to deal with the situation.
- For the introduction of cool time, we propose that it takes more time than restricting actions.
Murder victims and murderers have longer time to die (to investigate the situation).
It takes more time to kill sheep continuously than it is now.
- cooperate with the test