(Suggestion) Griefer penalties

My idea.

(Condition:

  • The enjoyment of the game must be maintainded.
    -The real begginer must be protected.
    Griefers are bored with abnormal behavior and risky.)

저의 아이디어 입니다.

(조건:
-게임의 즐거움은 유지되어야 한다.
-진짜 초보자는 보호 받아야 한다.
-그리퍼들은 비정상적인 행위가 지겹고 위험부담을 가진다.)

Risk of griefer :

  1. The chronicle shows dangerous acts.

Name - Bear(3) / Hunting the bear(3)

(If someone release the bear, Name get a vote button.
If you’re hunting for bears, you’re not a grieffer, so mark them together.)

그리퍼의 위험 부담:

  1. 연대기에 위험한 행위가 표시된다.

이름 - 곰(3) / 곰 사냥(3)

(곰을 풀면 연대기에 투표 버튼이 생긴다.
곰 사냥을 했다면 그리퍼가 아니기 때문에 함께 표시한다.)

  1. What is the most 3 frequent move in the chronology?

Name - water gooseberry(500)
eat gooseberriy(350)

Marked in the chronology, it is a great memorial trophy of people.
(A meaningless transfer of water is suspect.)

  1. 연대기에 가장 많이 한 동작이 3가지 표시된다면?

이름 - 구즈베리에 물주기(500)
구즈베리 먹기(350)

연대기에 표시되면 사람들의 훌륭한 메모리얼 트로피가 된다.
(무의미한 물 옮기기는 의심을 받는다.)


Grieffer penalties:

  1. Increase accumulated Donkey Town time further.
    Please increase it further.

그리퍼 처벌 :

  1. 그리퍼 동키시간을 늘려주세요.

  2. In Donkey Town, a bot baby is born until age 40.
    Every three years a program baby is born.
    -When baby are 3 years old, eat food close to a certain time.
    (The bot baby eats goodeberries, just as sheep eat carrot fields.)
    (The bot follows the grieffer like a sheep.)

  3. 동키타운에서, 40살까지 봇 애기가 태어납니다.
    3살마다 태어납니다.
    3살이 되면, 일정 시간마다 근처 식량을 먹습니다.
    봇 애기는 양이 당근밭 먹듯이 구즈베리를 먹습니다.
    봇 애기는 그리퍼를 양처럼 따라다닙니다.

  4. In Donkey Town, Items made by Grieffers are destroyed with a high probability.
    (Way?
    The chance of destruction increases?
    or grieffer’s itme is decay.
    or grieffer has production failure chance.)

  5. 동키타운에서 그리퍼가 만든 아이템은 높은 확률로 파괴된다.
    (방법?
    파괴 확률이 올라감?
    혹은 그리퍼가 만든 아이템은 부패한다.
    혹은 그리퍼는 제작 실패 확률.)

  6. The bear in Donkey Town is released when the griffer is near.

4 동키타운의 곰은 그리퍼가 가까이 있으면 풀려난다.

  1. If the Curse score is 30 or higher, the grieffer cannot curse.

그리퍼 누적 점수가 30점을 넘으면 그리퍼는 추방 기능을 못 쓴다.


Nice user protection

  1. The deportation score disappears by one point per month.
    (However, only the month with a 60 year old record.)

추방 점수는 1달에 1점씩 사라진다.
하지만, 60살 기록이 있는 달만.

  1. If you live up to 60 years old, you lose 1 point every 10 times.

  2. 60살까지 살면 10번에 1점씩 사라진다.

3 Likes
  1. It’s a good idea to chronicle dangerous behavior. However, the Report Risk Action button is subject to Griffer’s abuse.
    You can have observable users click the purge vote by looking at the risk behavior displayed in the chronology.

  2. I think the difficulties in Dongki Town are enough now. Restricting gripper behavior on public servers will be of greater help than in Dongki Town.

  3. How about a vote of praise, unlike a vote of expulsion?
    Compliment vote. Welcome vote by another name.
    If you receive ten welcome votes from someone else, one cumulative deportation vote will be removed.
    And people will be motivated by a welcome vote.
    The problem with the deportation of the framed user can also be solved.

How to hold a welcome vote
: If you survive 10 lives to be 60 years old, you get one.

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  1. 위험한 행동을 연대기에 표시하는 것은 좋은 생각입니다. 그러나 위험행동 신고 버튼은 그리퍼의 악용 여지가 있습니다.
    연대기에 표시되는 위험행동을 보고 관전가능 유저들이 추방투표를 누르게 만들 수 있습니다.

  2. 동키 타운의 어려움은 지금도 충분합니다. 동키 타운에서보다는 공공 서버에서 그리퍼 행위를 제한시키는 것이 큰 도움이 될 것입니다.

  3. 추방 투표와 다르게 칭찬 투표는 어떤가요?
    칭찬 투표. 다른 이름으로 환영 투표.
    환영 투표를 다른사람에게 10장 받는다면, 누적된 추방 투표 1장이 제거됩니다.
    그리고 사람들은 환영 투표를 얻음으로 동기부여가 될 것입니다.
    모함받은 유저가 추방되는 것에 대한 문제도 해결될 수 있습니다.

환영 투표를 갖는 방법
: 10번의 삶을 60세까지 살아남는다면, 1장을 얻을 것입니다.

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1.危険な行動を年代記に表示することは良い考えです。 しかし、危険行動申告ボタンは、グリッパーの悪用余地があります。
年代記に表示される危険行動を見て観戦可能ユーザーが追放投票を押すことができます。

2.ドンキー・タウンの困難は今も十分です。 ドンキータウンより公共サーバーでグリッパー行為を制限させることが大きく役立つでしょう。

3.追放投票と別に誉め投票はどうですか?
賞賛投票。別の名前で歓迎投票。
歓迎投票を他の人に10枚もらったら、累積された追放投票1枚が除去されます。
そして人々は歓迎投票を得ることで動機づけられるでしょう。
謀略されたユーザーが追放されることについての問題も解決できます。

歓迎投票を行う方法
:10度の人生を60歳まで生き残ったら、1枚を得るでしょう。