中国人

This post was flagged by the community and is temporarily hidden.

5 Likes

For the issue of harassment faced by Japanese servers, as Chinese players, we can empathize. We strongly condemn the unethical behavior of some Chinese individuals, which is driven by blind patriotism. Allow me to refute those who act without regard for the situation: Your actions are damaging our country and our nation’s image! Any person of decency would not come here to display their malicious sentiments. This applies to those genuinely causing trouble, and it’s not limited by nationality. Everyone has a responsibility to uphold a positive gaming environment and to respect the rules of each server. That’s all I can say on this matter. If some still insist on causing harm, it endangers the gaming experience for everyone involved.

4 Likes

では、良識のある人は黙って危害を加えられたままでいいというのですか?
呪いもせずただじっと荒らされる様を見ればいいのですか?
日本人はよっぽどの事が無ければ呪わないので舐められているんだと思います。
でも日本人は荒らし行為が増えたので少しづつ変わり始めています。
反論をしても仲間を呼んで団体で呪い返されて追放された人もいます。
私も今までは中国人だろうとアメリカ人であろうと気にせず育てていましたが、ここ最近ひどすぎます。
外国人でも関係なく育ててきたからこそ、中国人が日本サーバーに居座るようになった結果ではありませんか?
日本サーバーの年代記を読むと良いですよ、必ずどこかの村で中国人に被害を受けた報告がありますよ。
イメージを損なう為に書き込みしている訳ではありません、私たち第三者はその人の行動を見て判断するだけです。
国家のイメージを壊されないように中国人同士でマナーの向上をすればいいと思いますよ。
私はここに書いて運営に動いてもらいたいのです。
すでに日本サーバーは危険に晒されています。

1 Like

Some Chinese people are indeed like this. We are also helpless.

But in our group,they said Some Japanese also came to our village for destruction.

I don’t want to say anything more,I’m tired of calling for peace and fraternity.:pensive::pensive::pensive:

1 Like

日本人は中国人サーバーで破壊行為は出来ません、なぜなら産まれても育ててもらえないので、破壊行為できるまでの年齢に育つことが出来ません。
日本人は危機感が無いので外国人でも関係なく育てる人が今も多くいますが。
だから日本サーバーに来るんでしょう?

1 Like

i hope the server problem will be solved soon. im sorry to hear there is a problem with the players community, just because of a missing server. i hope you can share the server a bit longer, till the situation with the server is solved.

I really think so.
First of all, I want people of the same nationality to get along well with each other.
If you can’t get along with people from the same country, it’s even more difficult to get along with people from other countries who don’t speak the same language, so I want to go back and play on each server.

あなたたちが遭遇したことについて、申し訳ないと思っています。
中国はプレーヤーが多すぎて、個人差があります。もし家を壊す悪人に出会ったら断固として追放してください、彼らは本国でも悪いことをするのが好きです。
最近、多くの中国人プレイヤーがこのゲームをプレイしていますが、中国語サーバーにいるベテランプレイヤーたちは子育てをしていないため、他のサーバーでしかプレイできない人が多いようです。
中国語サーバーには2千人近い大群がいます。彼らの人数が多く、このゲームを遊ぶ時間が長いので、彼らはルールを作りました。例えば、中国語のサーバーで子供を育ててはいけません。ルールを守らなければ、何百人、何千人という人に叱られます。そしてあなたを追い出すか、彼らのルールに従うまで叱り続けるでしょう。
多くの人は彼らの行動が理解できず、何度も喧嘩をしていますが、人を蹴散らして口をきかせません。
私たちの国はこのゲームと同じ源のゲームがあって、最近いくつかの問題のため閉鎖して、だから多くのプレーヤーはこのゲームを遊びに来ます。しかし、ベテランプレイヤーたちはそんなプレイヤーたちを差別し、毎日のように叱っていました。中国語サーバーで遊べるようになるためには、多くの人が泣き寝入りし、見て見ぬふりをするしかありません。怒られると腹が立って、他のサーバーを荒らしてやると言う人もいます。
私はこのすべての事件の源、中国語のサーバーの古いプレーヤー達が他の遊び方を受け入れたくなくて、ずっと人の悪口をののしって、やっと他のプレーヤーを追い払って、やっとこんなに多くの事を派生することができると思います。
私がこの文章を書いた時、彼らは依然としてグループの中であれらの彼らの規則を守らない人を言います。

2 Likes

As a Chinese, you maliciously distort the facts and slander the people of your own country. I am ashamed of you.

First of all, you mentioned that there are more than 1,800 Chinese players in the game group, and basically everyone can apply to join. This is not mandatory. Even if you don’t join the group, there will be some well-meaning players who are willing to raise unidentified children.

However, the rule of " Confirm your child’s identity before raising them" was not formulated by someone , but an unwritten rule and habit formed spontaneously by most peace-loving players.

Why?

Because we were killed by the children we raise , because the towns we spent hundreds of hours building are destroyed by our children, because our towns were taken away by griefers with homemarks, because we were tortured to death in prisons, Because we were threatened that if we don’t pay money in reality, our homes will be destroyed!

We learn from painful experience again and again,that unlimited freedom is the riot for bad people ,the hell for peace-loving people. So most of us peace-loving players united together, we have formulated and accepted rules such as “Confirm identity before raising babies”, “No harm to others, No destruction of towns, no theft”, etc. These rules are restraint to ourselves , also the sharpest knife to griefers. So far, 1,800 players have joined this game group. We just want to communicate and cooperate better, fight against bad guys together, and protect our homeland.

We welcome every peace-loving player, but we will also unite to fight against bad guys who deliberately hurt people, deliberately destroy our towns, and deliberately imprison us and torture us.

你作为一个中国人,竟然恶意扭曲事实污蔑自己国家的人,我为你感到羞耻。

首先,你所说有1800多个中国玩家的游戏群,基本上每个人都能申请进入。这并不是强制性的,即使你不进群,也会一些有好心的玩家愿意养不明身份的孩子。

但是,“先在游戏群中确认身份才养育孩子”的这个规则并不是某个人制定的,而是绝大部分爱好和平的玩家自发形成的不成文的规矩习惯。

为什么?
因为我们被辛苦养育的孩子长大后杀死,因为我们花费几百个小时建立的城镇被我们的孩子摧毁,因为我们的城镇被griefer用家园标记夺走,因为我们被关在监狱折磨致死,因为我们被他人威胁如果不在现实中支付金钱,我们的家园就会被毁掉。

我们从一次又一次的惨痛经历中明白,无限的自由是坏人的狂欢,是爱好和平者的地狱。所以我们绝大部分爱好和平的玩家团结在一起,我们共同制定和接受了“在养孩子前先确认身份”、“禁止故意伤害他人、禁止毁坏城镇、禁止盗窃”等规则,这些规则是对我们自己行为的约束,也是我们面对入侵者时最锋利的尖刀。至今已经有1800名玩家加入了这个游戏群,我们只是为了更好的交流和合作,共同对抗坏人,保护自己的家园。

我们欢迎每一个爱好和平的玩家,但是也会团结一致对抗故意伤人,故意毁坏我们城镇,故意囚禁我们折磨我们的坏人。

那些从破坏中获取快乐的人,他们的邪恶目的是无法从团结一致的友好玩家中得逞的。

あなたは中国人として、悪意をもって事実を歪曲し、自国の国民を中傷しており、私はあなたを恥じます。

まず、ゲーム グループには 1,800 人を超える中国人プレイヤーがおり、基本的には誰でも参加を申請できるとおっしゃいました。これは強制ではありません。グループに参加しなくても、身元不明の子供たちを育てることに積極的な善意のプレイヤーもいます。

ただし、「子育てをする前に、まずゲームグループ内で自分の身元を確認する」というルールは、誰かが考え出したものではなく、平和を愛するプレイヤーの多くが自然発生的に形成した暗黙のルールであり習慣である。

なぜ?

なぜなら、私たちが一生懸命育てた子供たちが大人になると殺されるから、私たちが何百時間も費やして築いた町が子供たちによって破壊されるから、私たちの町がホームマークを持つグリーファーたちに連れ去られるから、私たちは拷問で死ぬからです。刑務所では、実際にお金を支払わないと家が破壊されると他人から脅されているからです。

私たちは何度も痛ましい経験から、無制限の自由は悪人にとっては謝肉祭であり、平和を愛する人にとっては地獄であることを知っています。そこで、平和を愛するプレイヤーの多くが団結し、「子育ての前に身元確認をする」「他人に故意に危害を加えない、街を破壊しない、窃盗をしない」などのルールを共同で策定し、受け入れました。私たち自身の行動を自制することは、侵入者に直面するときに私たちが持つ最も鋭いナイフでもあります。これまでに 1,800 人のプレイヤーがこのゲーム グループに参加しています。私たちはただコミュニケーションを取り、協力し合い、一緒に悪者と戦い、祖国を守りたいと願っています。

私たちは平和を愛するすべてのプレイヤーを歓迎しますが、意図的に人々を傷つけ、意図的に街を破壊し、意図的に私たちを投獄し拷問する悪者と戦うために団結します。

4 Likes

「3年前に中国サーバーでとても優秀な日本人プレイヤーに出会いました。彼女は自分の家を建てるために中国サーバーに来ました。当時中国サーバーには人がほとんどいなかったので、私たち2人はお互いを埋めることしかできませんでした」私は日本語が分かりませんが、彼女は簡単な中国語の文をいくつか知って、幸せな時間を過ごしました。今でも彼女がいなくて寂しいです。中国、日本、ヨーロッパ、アメリカなどどこの国にも悪い人はいるので、皆さんが遭遇したことは残念に思いますが、日本のプレイヤーの皆さんも我々中国のプレイヤーのように団結して戦えると信じています。 fighting!

By the way, 私はあなたの経験に同情しますが、各国のプレーヤーのほとんどは善良な人々ですが、意図的に他のサーバーに行って問題を引き起こす悪い人々もまだ少数いると言いたいです。私たちの中国サーバーでも、多くの他国のプレイヤー、悪意のある攻撃、ランダムな破壊、さらには他のプレイヤーを投獄するための刑務所の作成などを経験しましたが、中国サーバーのプレイヤーは団結と協力によって悪者を追い出し、私たちの家を再建しました。私たちは、こうした悪者は常に少数派であり、どの国を代表することもできないことを理解しています。そのため、これらのことを理由に他の国のプレイヤー全員を攻撃するためにフォーラムに行ったことはありません。日本のプレイヤーは、一部の人々の行為を理由にこれをすべての中国プレイヤーに拡張し、2 つのサーバー間で衝突を引き起こすべきではないと思います。これは非常に失礼です。団結して気に入らない人を追い出し、自分たちの町を守ることができます。

I sympathize for your experience. I think most of players in each country are good people, but there are still a few bad people who will deliberately go to other servers to make trouble. Our Chinese server has also experienced many players from other countries, malicious attacks, random destructing, and even creating prisons to imprison other players. However, our Chinese server players have driven out the bad guys and rebuilt our home through unity and cooperation. We understand that these bad guys are always a minority and they cannot represent any country, so we have NEVER EVER go to the forum to attack all players from any other country because of these things. I think Japanese players should not extend this to all Chinese players because of the behavior of some people, and provoke conflicts between the two servers.This is very rude. You can unite and evict anyone you don’t like to protect your own town, as you always do…

对你的遭遇我感到同情,但是我想说,每个国家的玩家,绝大部分都是好人,但依然有少部分坏人,会故意到其他服务器捣乱。我们中文服也经历过很多来自其他国家的玩家,恶意攻击,随意破坏,甚至制造监狱囚禁其他玩家,但我们中文服的玩家通过团结合作,把坏人驱逐,并且重建了我们的家园。我们明白,这些坏人始终是少数,他们无法代表任何一个国家,因此我们从来没有因为这些事情就到论坛上大肆攻击其他任何一个国家的全体玩家。我想日本玩家也不应该因为某些人的行为就扩大至全体中国玩家,并且挑起两个服务器的矛盾对立,这是非常粗鲁的。你们可以团结起来一起驱逐任何你们不喜欢的人,自己保护自己的家园。

2 Likes

我歪曲什么事实了姐,不要太应激好吗?请问我说的这些没有发生过吗?这年头陈述个事实也要被骂,真6。你如果不想丢脸,应该约束你们自己的行为,窝里斗最厉害了呢。
ほら、これが僕の雲ったことです、彼等は四六時中自分の意に沿わぬ者を罵ののしって、他の者には事実を雲わせず、僕を売国奴と雲っているのですから、気の毒です。

1 Like

不想回复你了,你也不必回复我

この件については、申し訳ありません。 中国のプレイヤーの遊びは日本のプレイヤーと違って、私たちの多くは互いにコミュニケーションを取るのではなく、建築を修理することに集中しています。 しかし、中国語サービス2のように、子供を飼ってコミュニケーションに集中するのが好きなファイルもあります。意図的に破壊したり、盗みをしたりしない限り、私たちはすべてのプレイヤーを歓迎します。