中国のプレイヤーの行動

私はさまよっているのが好きな人で、他のサーバーに行くたびに。
彼らは熱心に私を飼ってくれます。 しかし、私が中国のサーバーに行ったとき、彼らは一言言います。
答えられなければ、彼らはあなたから離れてあなたをそこに残して餓死します。 しかし、誰かが答えてこそ彼らは子供を育てることができます。
それがなぜここで差別的な扱いなのか分かりません。 また、彼らは私を追放することもあります。
私は何をしたのか分かりません。

1 Like

Japanese have their own rules,so did we!

2 Likes

Every place has different rules, and you must abide by the local rules wherever you go. I once went to a Japanese server to play and worked hard to collect supplies for my family all my life. As a result, when I got old, my family expelled me. I was very sad and never played on a Japanese server again.

しかし、あなたたちは事前に私たちにルールを話したことがありません。 私たちもあなたたちのルールが何か知りたいですが、あなたたちは私たちに言ったことがありません!

もしあなたたちが私たちがあなたたちのサーバーに行くのを歓迎していないなら。 あなたたちも私たちのサーバーに来ないでください!

1 Like

On my own behalf. I haven’t been to your place since this happened two years ago.